Приключи проект „Създаване на нови работни места в „ОНЛАЙН СЪЛЮШЪНС“ ЕООД“, финансиран по процедура „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“

 

Успешно приключи проект BG05M9OP001-1.003 – 2728 „Създаване на нови работни места в „ОНЛАЙН СЪЛЮШЪНС“ ЕООД“ с бенефициент „ОНЛАЙН СЪЛЮШЪНС“ ЕООД. Общата цел на проекта бе създаване на 6 устойчиви работни места за представители на целевите групи. Специфични цели:

– Създаване на условия и реално повишаване на производителността на труда чрез закупуване на ново технологично оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на работните места;

– Интеграция на представителите на целевите групи на пазара на труда чрез наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;

– Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.

Основни дейности:

Дейност 1: Организация и управление на проекта;

Дейност 2: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;

Дейност 3: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места;

Дейност 4: Информиране и публичност.

Постигнати резултати:

– Осигурена заетост на лица от целевите групи (безработно лице до 29 г., безработни и неактивни лица, и продължително безработни и неактивни лица над 30 г.) за период от 1 година;

– Закупено оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на новите работни места;

– Натрупан трудов стаж и умения от страна на целевата група в сферата на маркетинговите, политическите и социологическите проучвания;

– Увеличен производствен, човешки и организационен капацитет на предприятието след приключването на проекта.

Проектът се изпълни в рамките на Административен договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-2728-C01 / 14.02.2017 г., сключен по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.